Frågor - har tråkigt

KÄRLEK:
Är du kär just nu? -Nej
Har du någon kille just nu? -nepp
Har du dumpat någon? - ja
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - öhm..
Vem kramade du senast? - öhm, i dont know?
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - nej o.o

SKOLA:
Är du duktig i skolan? -nja... typ
Har du bra betyg? - Får betyg nästa år .
Har du fått göra om ett prov någongång? - Ja.
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - japp
Sköter du dej i skolan? - ja.
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - neh
Har du mobilen på lektionstid? - nej
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - nej

FAMILJ:
Hur många är ni i din familj? - fyra, mamma, pappa, jag och min syrra (om man räknar med min hamster så ör vi fem )
Du bor tillsammans med dina föräldrar? - ja
Trivs hemma? - inte direkt
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - nej
Har skrikit och slagit din mamma? - aa, fast slagit har jag väll inte gjort så hårt, men lite löst
Har fått en rejäl utskällning på sistone? - ne
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - Ja
Vem betyder mest för dej i din familj? -  pappa
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - erhm...

VÄNNER:
Du har vänner? - ja?
Du brukar vara med? - vet inte
Vem/vilka var du med sist? - rebecka tror jag :o
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - såklart
Är det okej att ha kill-kompisar? -  ja
Har du pussat nån av dina kompisar? haha, bara på kinden för skoj skull xD
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - aldrig
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - vet nt..

FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? - nej
Putar med läpparna på kort? - nej, men ibland kan det väll hända? o.o
Tar kort på dina bröst? - haha, nej..
Använder foundation på läpparna? - nej.
Super dej packad varje helg? - jag dricker inte...
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - nej
Ditt hår e knallblont? - Ne XD

KRIMINELLT:
Är det okej att vara kriminell? - öhm...  vet inte? e_e
Vill du bli kriminell? -  ne...
Varför gör du sånt här? - gör vad?
Vad är inte okej med att vara kriminell? - -
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - lol, nej
Har du suttit i fängelset? - ja det har jag. fast nej.
Vill du hamna i fängelset? - JAAAA fast nej.

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - ja
När grät du senast? - vet inte..
Du har gråtit över en kille? - vet inte
Vem bråkade du senast med? - alexandra tror jag?
Har du velat ta ditt liv ? - hehehe...



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!