Nathalie goes smart

Hejsan, sitter här och har tråkigt, jag jätteont i magen, mår dåligt. Men ja, varför har jag just denna rubrik? Jo, det är för att jag hade ett glas vatten vid datorn och det finns ju en massa sladdar som jag måste ha ikopplade i datorn. Och vet ni vad. Jag la glaset på sladdarna och dom är "ojämna" så glaset välte omkull och kom nästan på min dator men jag hann lyfta bort den som tur var. Har hänt mej massor med gånger fast då har jag spillt power king så min dator luktade power king då och sedan dess har jag inte fått dricka power king vid datorn, haha! Men ingen vet att detta har hänt, bara min syrra, hehe. Ville inte gå ut till köket och hämta papper för att mamma satt i köket då, så jag fick ta min ziperall och torka upp allt! Hehe, ibland måste man väll göra nåt sånt? Men det gör inget om den är blöt eftersom att den ändå ska tvättas imorgon, hihi :) Men ja, nu ska jag sitta och facebooka, spela, lyssna på musik osv. Alltså, allt jag brukar göra, men idag blir det inte att spela starstable för att jag inte kommer in där :( Så jag får spela tråkiga spel på spel.se, fast jag kör ju också IMVU nu, fast jag chattar bara med Nicole, hon är väldigt seg, haha! Hoppas hon inte ser detta inlägg då ;) Men nu ska jag spela, bye!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!