Sportlov!

Yippe! Just nu har jag sportlov, så jag kan sitta vid datorn länge! I'm happy :D Men ja, nu ska jag spela starstable och vänta på att Alexandra loggar in på skype eftersom att hon loggade ut :( Iaf, sitter och lyssnar på One direction och tänker på hur mitt rum ska se ut eftersom att vi har tänkt att vi ska renovera det så jag kommer inte ha kvar min loftsäng, vi har tänkt att ge den till en kille som gärna vill ha en loftsäng, fast hans bror kommer bli "avis" så deras föräldrar kommer att KÖPA en också :) Men alltså, egentligen så gillar jag inte loftsängar, det känns som att det är spöken som kommer flyga upp till mej :( Fast det är nog ännu läskigare att sova lågt ner för då kan dom röra mej fast att dom står på golvet, men dom flyger väll? :bigeyes: Fast spöken kanske inte finns, haha, vem vet? ;) Orka prata om spöken nu mitt i natten, haha, har aldrig gjort det förut, men det känns som att nåt spöke kommer nudda mej snart eller står bredvid mej och läser denna text, haha :( Men nu ska jag spela lite, så bye bye! :love:



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!