Ny header


Har denna fast tröjan och byxorna syns inte men nu tänker jag skriva vad allt menas. Det bruna djuret är en häst och jag gillar hästar, det är därför jag har med en häst. "ALADDIN" är en chokladask som jag gillar. Det under chokladasken är en mikrofon och varför jag har den är för att jag gillar att sjunga. Den konstiga, stora, svarta saken är en dator/laptop. Jag gillar att sitta vid datorn, det är därför. Penseln har jag med för att jag gillar att måla. Den blåa kameran är med för att jag har en blå kamera och jag gillar att fota. Jag har en CANON IXUS 115 HS. Dom beige byxorna finns med för att mina favorit byxor är beige chinos. Jag älskar den mer än min mobil. Den röda tröjan finns med för att jag gillar t-shirts och jag gillar färgen röd, men jag använder inte så många röda t-shirts. Jag använder mest svarta t-shirts eller blå eller vit, eller vad som helst, förutom röd. Men aja, jag hann bara rita det där, annars tänkte jag rita lite mer saker, men jag orkade inte för att jag är för trött + att jag inte har min datormus här, har bara den som sitter på själva datorn och det är jävligt svårt att använda den när man ska rita i paint säger jag bara, lol. Men nu ska jag sitta och kolla på The Voice Sverige, det började för länge sen men jag satt och ritade istället, haha! Men nu ska jag gå, ciao! :love:


Postat av: pater

fin header

2012-02-24 @ 23:42:54
URL: http://pater.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!