Sjuk

Hellu, sitter här hemma och är sjuk. Hatar att vara sjuk men det är skönt att slippa skolan! Har suttit och kollat på tv hela dan. Kollade på en massa random things och när jag kom till kanal 5 var det nån sjukhus-sak och då satte jag och kollade på det, och sen insåg jag att det var Grey's Anatomy. När min mamma ropade på mej så ville jag inte gå ifrån tv:n, haha, tyckte den var sjukt bra. Det var faktiskt första gången jag såg den, lol. Men ja, nu sitter jag i min mysiga ziperall och min nya mössa jag har gjort och lyssnar på musik. Sitter också och spelar en massa random spel på spel.se, men det är sjukt kul att spela matlagnings spelen, haha! Så, nu ska jag fortsätta att spela, kram!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!