Ny stil med hjälp av H&M!

Hellu!
Jao, jag har en stil, en väldigt... konstig stil? Eller asså inte konstig men många tycker det. Jag använder bara svarta och röda kläder. Så jag var inne på H&M lite och kollade runt lite och så ville jag ha lite kläder. Och dom kläderna jag såg var inte alls svarta eller röda. Bilder här ↓

Denna fina cardigan(stavning?) från H&M, minns ej priset :P


Denna kjolen som kostar 149:- ^^


Dom här strumpbyxorna för 49:- tror jag att det var

Och sen ett par svarta converse som jag haft länge men dom är inte från H&M ;P
Och skosnörena ska kanske vara orange eller gröna ^^ Eller bådeoch? ;>

Men nu ska jag leta mer kläder! :D
Bye!<3

Btw; Min mamma är ledig på måndag och vi ska åka iväg och shoppa så jag ska passa på att köpa dessa kläder! ;D



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!