Shopping 26/12-11

HEYYHEYY, idag har jag shoppat _LITE_ för att dom sakerna jag ville ha fanns inte, bara koftan och öronmuffarna, men dom i kassan sa "den här kostar 199:-" och då sa jag "men det står 39:- på internet och 79:- här i affären" och så sa hon i kassan "nej dom kostar 199:-" arghh blir så trött -.- Men aja, här är det jag köpt


Man ser inte koftan så tydligt men det är denna kofta ↓

'
Men nu ska jag tråka lite, byebye :) BTW; köpte koftan i storlek XL HAHAHAH det var den ända storleken ):


Postat av: Sannalitens.se

Hej! Hoppas allt är bra med dig och att du haft en bra jul! Jag tänkte kolla om du skulle vilja göra ett bloglovin-byte? I så fall är min adress den här: http://www.bloglovin.com/blog/2681438/sannalitensse Lägg bara till mig och skicka din länk så lägger jag till dig :) Om inte, så önskar jag dig även ett trevligt nyår :) Kramar!

2011-12-27 @ 17:27:26
URL: http://Sannalitens.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!