Text och uttråkad

Hej hej c: Har suttit och kämpat med en text, och jag är uttråkad. Det var därför jag skrev texten.




Haha, aw, min fina kompis Sofia började gråta av min text jag skrev :) ↓

Jag drömde om dej fast att jag inte vet hur du ser ut. Innan jag sov så fick jag en bild i huvudet om hur du kunde se ut. Sen så somnade jag och drömde om dej. Du blev ihop med den killen jag verkligen älskar och gillar. Detta var världens mardröm. Du kysste honom. Du kramade honom. Du sa "Jag kommer älska dej för evigt". Killen sa också det. Jag orkade inte mer. Jag kämpade och kämpade för att vakna. Efter en stund vaknade jag. Jag satt och storgrät i sängen. Tårarna bara rann. Mina kinder blev blöta. Mina ögon blev röda. När jag kom till skolan så såg jag honom. Jag såg honom med just den flickan som jag trodde inte fanns. Jag blev ledsen och grät ännu mer än vad jag gjorde i sängen. Jag orkade inte mer. Jag gillade inte livet mer. Jag ville bara dö. Varje natt bad jag till gud att han skulle döda mej för jag vågade inte göra självmord. Jag väntade i flera dagar på att jag skulle dö, men jag dog aldrig. Jag grät varje dag jag såg honom med flickan. Jag orkade inte mer! En dag stog jag och väntade på tåget för att jag skulle till skolan. Jag väntade och väntade. När jag väntade så tänkte jag på flickan. Jag tänkte att hon kanske är med killen jag verkligen älskar. Tårarna började att rinna igen. Tåget kom och jag ställde mej upp. Det var påväg. Jag hoppade ner, lät tåget komma, och svisch så försvann jag till en helt annan värld...



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!