Mina änglar som betyder mest för mej...


Jex min älskade fru på facebook ♥ Vi har känt varandra väldigt länge men vi har inte träffat varandra IRL, men du är ändå älskad ♥ Puss :*





Hanna, vi har känt varandra sen vi var 2 år, och vi känner varandra fortfarande. Vi bråkar nästan aldrig, vi har bara gjort det kanske 5 gånger i vårt liv ♥ Älskar dej barndoms vän, det är som att vi är 2 blommor på samma stjälk, vi håller alltid ihop ♥





Rebecka
, du är som en stjärna för mej. Vi brukar vara med varandra när vi tråkar, vi skämtar med varandra hela tiden, vi har samma humor. Väääääääldigt torr humor ♥ Älskar dej, vi har känt varandra i ca 6 år ♥





Hannah, vi kände varandra igenom goSupermodel, och där var vi jätte goda vänner och vi är det fortfarande. Hannah bby, önskar att jag fick träffa dej en dag ♥ Du kan alltid hjälpa mej om jag behöver hjälp ♥




Alice
, du är som en syster för mej ♥ Vi har inte känt varandra länge, men du är ändå en av dom bästa personerna som finns! När jag har tråkigt så brukar jag chatta med dej, på facebook, eller skype. Men ändå, du är bäst♥





Sofia, vi har känt varandra i ca 6 år, du betyder mest för mej. Även om vi bråkar väldigt ofta. Men efter 5 minuter ungefär, så blir vi vänner igen. Du är bäst, du kan göra mej glad, och även om du irriterar mej så skrattar vi ändå. Vi brukar vara med varandra ute, och prata på skype. Love u♥




Självklart finns det flera änglar vid min sida, men har ingen bild på dom :> Men, ah, dom här över betyder vääääldigt mycket för mej ♥



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!