Tävling till dom på goSupermodel

Hejhej :>

Jag tänkte ha en tävling till dom som har goSupermodel. Och ah, här är det man ska göra.

1. Man lämnar en kommentar med att man heter t.ex "Ditt modellnamn @ goSupermodel" (asså som namn).

2. I kommentaren skriver man: "Jag är med i lottningen och jag skulle vilja ha (sen skriver man vad man vill ha, valfri sak från supernova)

3. Sen lämnar man kommentaren och mejlar mej på goSupermodel att man är med i tävlingen.

På gosupermodel heter jag: CHiLiChiPS'

Lycka till ^-^

BTW; Det är en lottning och lottingen avslutar den 28:e alltså imorgon :>


Postat av: Bell12 @ goSupermodel

Jag är med i lottningen och jag skulle vilja ha den unika hunden ifrån Supernova.

2011-07-27 @ 14:07:30
Postat av: Queeen'

Med ^^ Fin blogg föressten ^^ om jag vinner vill jag ha Bff hunden ^^ tack och heej

2011-07-27 @ 14:08:01
Postat av: Tjejs @ gSm

Jag är med i lottningen och jag skulle vilja ha den nya gula klänningen fast i vit :D

2011-07-27 @ 14:09:12
Postat av: Celina

Mjaao @ gosupermodel

2011-07-27 @ 14:09:53
URL: http://fargburken.bloggplatsen.se
Postat av: CHiLiChiPS'

Celina, vad ska du ha?

2011-07-27 @ 14:11:41
URL: http://nattasvardag.blogg.se/
Postat av: celina

GLÖMDE: Mjaao 2 gosupermodel

Jag är med i lottningen och jag skulle vilja ha... Just nu får jag mig inte in i supernova.. Men vad som helst ^-^Som är unikt >:D Om jag vinner, överaska ;)

2011-07-27 @ 14:11:48
URL: http://fargburken.bloggplatsen.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!