Top 5 videor

Hej!
Nu har jag lagt till en ny kategori: "Top 5 videor".
Jag kommer kolla runt i youtube, och lägga upp dom 5 bästa videorna här. Med denna kategori. Men ah här kommer dom.


På 5:e plats...


Hundarna är väldigt söta, och man hör verkligen att dom "pratar" ;D



På 4:e plats....



Haha, jag gillar videon, jag brukar sitta och titta på den när jag har tråkigt och behöver skratta ;)



På 3:e plats...



När jag har tråkgit så brukar jag kolla på den. "FÅGEL FÅGEL FÅGEL!" hahaha xD



På andra plats...


Narwhals i 10 timmar.... Klarar bara 3 timmar sene orkar jag inte mer, men det finns en kortare verision i 1 minut och nån sekund.




OCH NU! PÅ FÖRSTA PLATS.

BARABAMBAMBABAMBAAAA!



Åhh, älskar denna video ^-^ Btw; Älskar DunderHumor också! :D Njut av videorna ;)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!