11/11-11

Haha, ja det är det idag :)
Vi satt i klassrummet och hade biologi idag och sen när klockan blev 11:11 så skrek alla "Klockan är 11:11 nu!", heh, ganska kul faktist ;) Detta händer också nästa år fast 12/12-12 12:12 haha :) Men nu har jag iaf tråkigt så jag tänkte städa mitt rum lite och lyssna på Eric Saades låt "hotter than fire" :)



Nu har jag inget att säga mer, hejdå! :)

Eller jo. Vi måste skriva en roman om hur en bebis kom till. Vi kollade på en film när några hade... ni vet vad. Tja... vissa skrattade väll åt "filmen" och vissa kollade bort hela tiden. Men snart måste jag börja på min roman. Vet inte vad jag ska skriva HEHEHEHEHE. Men aja, nu ska jag säga hejdå, så hejdå!


Postat av: Anonym

bra <3

2011-11-19 @ 19:13:39

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!