Åh jag dör snart

Ja, jag har inte bloggat på flera år känns det som men jag vill börja blogga igen. Men aja, idag har jag varit i skolan, jag har varit trött hela dan, jag menar, höslovet är nu slut. Jag orkar inte mer :( Men ah, vi har haft gympa och efter det har jag ONT I MINA BEN OCH FÖTTER JAG ORKAR INTE MER OCH JAG VET INTE HUR MÅNGA GÅNGER JAG SKA UPPREPA "JAG ORKAR INTE MER" ._. HEH, men jag har gjort lite kläder till The sims 2 i Body shop. Bilder på några tröjor jag gjort:

Man kanske inte ser så bra på vissa tröjor men aja. Har också gjort klänningar, byxor m.m men orkar inte lägga upp bilder på dom, lol :c Men nu kollar jag på Waterwörld och spelar lite. Men jag har lust att göra mer kläder till sims2 och det tänker jag göra. Så hejdå :3


"MEDDELANDE TILL MICRO I MIN KLASS, INGEN ANNAN BEHÖVER LÄSA DETTA: om du har läst detta inlägg så berätta för mej imorgon i skolan att du har läst detta inlägg. För du säger att du läser min blogg hela tiden fast jag tror du ljuger för du ljuger typ hela tiden 3:"



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!