Frågor

SKULLE DU HELST
1. pierca tungan eller läppen? -Läppen.
2. vara seriös eller oseriös ? seriös
3.dricka grön eller röd mjölk? grön
4. Umgås med din familj eller vänner? - Vänner

SVARA ÄRLIGT
1. tycker du om någon nu?- Nä, asså inte som kärlek.
2. har du skolkat? - Ja när jag var liten :)
3. varmt eller kallt? - kallt
4. soligt eller regn? - regn
5. fanta eller cola? - fanta

OM MIG
1. vad heter du? - Nathalie
2. syskon? - Kanya (store syster)
3. Vart bor du? Stockholm
4. Hur många barn vill du ha? 1
5.vill du gifta dig? Kanske
6. Favorit tid på dagen? - När det är mörkt typ kl 11 på kvällen
7. Humör just nu? - :)
8. Sugen på just nu? - Fanta e.e

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Pussat någon? - Aa på kinden :)
2. Sjungit? - Ja XD (på skype för en kompis yeah)
3. Blivit kramad? - nej
4. Känt dig fånig? - njäe...
5. Saknat någon? - ja
6. Dansat galet? - nej
7. klippt håret? - ne
8. Gråtit? - ja ;)

GREJER
1. Har du blivit stoppad av polisen någon gång? Nej e.e
2. Har du en hund? - AA i thailand c:
3. sover du helst ensam eller med någon? - Med någon
4. Tror du på spöken? - Ja
5. Är du mörkrädd? - Ja XD

KOMPISAR
13. Har du nån bästa vän? - Ja.
14. Är du ofta med dina vänner? - Ibland
15. Vad brukar ni hitta på? - lite olika saker
16. Kan du vara dig själv med dina kompisar? Ja e.e

OM DIG
1. Hur lång är du? - typ 1.56 / 1.57 :D
2. Är du nöjd med ditt rum? - Lite (Möblerade om lite idag :3)
4. Vilken är din riktiga hårfärg? - svart v.v
7. Har du någon sjukdom? - Inte direkt sjukdom, men har eksem och astma <--- vet inte om det gills som sjukdom
8. Gillar du skolan - NEJ FÖR SJUTTON GUBBAR
9. Hur svarar du i telefonen? - När en kompis ringer svarar jag "Vad?" när nån jag inte känner svarar jag "Hej det är Nathalie" :D

VAD
1. Åt du senast? - CHIPS *o*
2. Drack du senast? - Vatten (har det bredvid mej yeah)
3. Har du på fötterna? - strumpor
4. Lyssnar du på just nu? - Deadmau5 - Ghosts n Stuff
5. Gillar du mest hos dig själv? - Inget... tror jag



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!