Fredag den trettonde - otursdag (eller?)

Hejsan svejsan, jo idag har jag haft lite "otur", fast detta brukar hända varje dag... ibland. Men aja:
1. Våran klass förlorade en handbollsmatch
2. Jag öppnade en sak (vet inte vad det heter) i badrummet och så ramlade det ner en sax på min skalle (den var inte så vass så det gjorde inte ont)
3. Jag sjöng idag på musiken men efter en stund tappade jag rösten helt så låten blev förstörd (HAHAH)
4. Jag råkade slå mej själv med en Wii-kontrol i ansiktet
5. Jag spillde ett halvt glas med cola <---- :(
6. Jag kom vilse när jag spelade och så förlorade jag en apa som jag skulle rädda ":)"


Det var typ allt e.e Men aja, bloggar mer senare eller imorgon, bye! :D


Postat av: Sofia

AHAHAHAH omg

2012-01-15 @ 16:44:08

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!